BONUZ & JAG!

Alla inlägg den 31 maj 2009

Av Ulrika - 31 maj 2009 21:38

Så var den här månaden slut!!

Hoppas juni blir lugnare fast det är en hel del inplanerat då också.

Student och kurs för Gerhard O´shea står först på tur.

Det är Susanne Eklund (i Hagfors) och jag som ska gå kursen.

Dagen i dag har varit varm och eftersom jag brände mej i går har jag inte velat varit i solen.

Var till mamma och fikade eftersom det var morsdag.

Syrran och Olivia var också där så jag fick gosa lite med Olivia.

Sen tog jag och Linus med hundarna mer till sjön för att svalka av dom.

 Mercan har inte velat gått ut så långt i vattnet förut men idag hoppade han i och simmade.

Digger älskar att bada och simma medans Wille går i lite grann och lägger sej för att blöta magen.

Mercan är snygg även när han är våt!!

Susann och Macke har åkt hem vilket är tråkigt förstås men vi träffas snart igen.

Här är en bild från i går i Karlstad  på Susann & Slash och det är Bjarne som tagit bilden.

Och jag fick ett sms från Siri där det stod att Willy blev 2:a bästa hane i dag.

Så vi säger STORT GRATTIS igen!!

En bild från MH:t på Mercan i Siris knä.
























Ovido - Quiz & Flashcards