BONUZ & JAG!

Alla inlägg den 10 maj 2009

Av Ulrika - 10 maj 2009 20:12

 

Åkte på förmiddagen till Västerås för att träffa Agneta för att träna.

En lyckad träning och SUPER hjälp av Agneta med apporteringen.

Så nu har jag något att träna på igen!!

Kom på varför jag tror vi fått problem med apporteringen.

Och att jag ska vara lite tystare och inte säga så mycket åt honom.

Det jag kom på var när Agneta testade apporteringen med honom.

Var att vid något tillfälle när han la sej ner med apporten och började tugga på den sa jag NEJ.

Och vi konstaterade att Mercan och Razzel är lite lika....För när dom kommer på att det blir fel blir dom lite sura.

Och helst om man säger till.

Razzel spanar vad hans matte gör med Mercan!

Razzel fick ta det lite lugnt i dag då han sträckt sej här om dagen och var lite hallt.

Det blev massa hund prat som vanligt när man träffar Agneta och vips hade det gått några timmar igen.

Åkte hem och hade planer på att stoppa Mercan i duschen.

Men istället blev det en längre skogstur till alla tre hundarnas förtjusning.

Och som vanligt hoppar Mercan upp på allt.....Här står han på en hög sten.

Om han inte varit en hund hade han nog varit en bergsget tror jag!

Nu är alla tre trötta och nöjda och det är jag också med helgen.

Imorgon är det en ny vecka med nya utmaningar och möjligheter.


Måste passa på att säga.

GRATTIS Siri!

Till Willys BIR & BIG-3 i dag!!

VILKET TEAM NI ÄR!!





















Ovido - Quiz & Flashcards