BONUZ & JAG!

Alla inlägg den 30 maj 2009

Av Ulrika - 30 maj 2009 21:51

Det är vad jag är efter dagen i Karlstad.

Med ett kalas väder och stående i solen och ingen grundfärg så blir man genast röd.

En SUPER trevlig utställning med massa trevliga människor och fina hundar.

Jag valde att inte ställa Mercan som jag hade med mej då jag inte fixade att låta bli att oroa mej för hanteringen.

Det var Susann och jag med Slash & Mercan som åkte i morse

Vi var där i god tid och slapp sätta upp vårat tält då vi fick boa ihop med Hans, Tilly och Myra (tack för det).

Först ut var valparna och det var extra roligt att se Hildas avkommor eftersom Digger är morbror.

Sen blev det junior hanarna och där blev det Willy som vann förstås med CK.



Och i bästa hane blir han också 1:a och slutligen BIM!!

STORT GRATTIS Siri & Lisbeth.

Fick med mej en del lottvinster hem och det är alltid kul...

Så jag är JÄTTE nöjd med dagen extra kul var det att för en gångs tid ha tid att prata lite med folk!

Fick chansen att prata med Cilla då hon satt nära oss.

JÄTTE kul!!


Sen vill jag skicka ett STORT GRATTIS till Karin & Dakar som varit på en inoff utställning i dag och blev BIR & BIG-1.

Och imorgon åker Susann & Macke hem till Sollefteå igen.

(tråkigt)

Tack Susann för samtalet i bilen!

Jag tycker vår vänskap bara blir starkare hoppas du känner lika!!

















Ovido - Quiz & Flashcards