BONUZ & JAG!

Direktlänk till inlägg 12 juli 2011

LOTUS ÄR HÄR!

Av Ulrika - 12 juli 2011 20:17

   

Nu är han äntligen här Woodlooks Love Forever (Lotus)

Vid 7-tiden i lördags morse packade jag och Mercan in oss i bilen och for mot Torsby.


En fika och träffade Sofia och Erik en snabbis sen bar det av hem med mina två prinsar.

Inga problem att åka bil för grabben heller.

Han är helt underbar,hel vild, glad och en goskille där i mellan.

   Mercan tycker fortfarande att han är lite äcklig men han blir säkrare för varje dag.

Så snart är det nog inte en lugn stund här hemma och det gillar jag.


Idag var vi till Anna-Karin på en snabb visit.

Och på vägen hem fick Helena och Olivia vara hund vakt när jag handlade.

Båda hundarna är väldigt förtjusta i Olivia.

Lotus har ju växt upp med Sebastian som är lika gammal.

  Jobbar sista veckan nu innan semestern.

Skulle gärna vara hemma hela tiden nu med mina pojkar.

Men det är bara tre dagar kvar.

Fina Mercan!!


Jag är väldigt lyckligt lottad som haft turen att få köpa dessa två fantastiska hundar.

 I helgen ska vi påbörja klickerträning eller börja klicka in honom.  


 
 
Jeanette & Fernando

Jeanette & Fernando

12 juli 2011 20:56

Så härligt för er :D...Nu har du två Lover boy, Stort Lycka till med dom <3 Jeanette & Fernando

http://gosfernando.webs.com

 
Ingen bild

Catharina

14 juli 2011 11:35

Så himla söt. Kommer nån dag och gosar lite.
Catharina

 
Siv o Woodlook's guttene

Siv o Woodlook's guttene

15 juli 2011 12:48

GRATTIS med lille Lotus :)
Håper vi får treffe "lillebror" om ikke så lenge ;)

http://eiketun.wordpress.com

 
Maria

Maria

18 juli 2011 09:31

Va fin lille man är, ska bli så spännande att se honom! Har skaffat en ny sida, http://dizzedoggen.wordpress.com
Orkar inte fippla med sidor och den här var himla smidig, allt på ett ställe. Förresten, selen är utmärkt, vad vill du ha för den? :)

http://dizzedoggen.wordpress.com

 
buy essay

buy essay

14 december 2011 11:47

Owners of dogs can read special books about preparing to such competitions. It'll make their work easer.

http://essay-for.me/prices.php

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulrika - 5 augusti 2012 16:52

 Tänk så fort det här året med Bonuz har gått. Och vi har gjort massor som vanligt sen sist jag bloggade. Den 29/5 var vi och röntgade höfter och armbågar med resultatet HD B/B och ED 0. Alltid lika jobbigt innan svartet kommer.  Sen hade jag...

Av Ulrika - 23 maj 2012 11:13

  Tänk så roligt att min lilla skrutt gick och vann junior klassen enda junior hanen med CK. Och slutade som BIM junior. Min fina kille! Det går inte att beskriva glädjen och hur glad jag är.  Och hur otroligt glad jag blir för alla komm...

Av Ulrika - 1 maj 2012 09:13

   Ja, så är det att han är BÄST Bonuz i mina ögon. Han passar oss och är perfekt. Snart blir han 1-år och snacka om att tiden går fort.      Full fart är det oftast på killen samtidigt som han är otroligt snäll och kärleksfull.   Och ...

Av Ulrika - 15 februari 2012 18:36

  Ja, han är bara så underbar min Bonuz. Och har två så passande namn!       Som vanligt har det hänt massor sen jag skrev sist. Han har hunnit vara på en inoff utställning i helgen som var i Örebo ihop med halv syrran Doris. Och där b...

Av Ulrika - 9 januari 2012 20:48

    Ja, en summering av mitt eller vårat år. Många roliga trevliga minnen, resor , möten av nya människor, utmaningar och möjligheter. Sen kommer vi till det mindre roliga och jag tror det är det värsta jag upplev i mitt liv. Och det får räc...

Ovido - Quiz & Flashcards