BONUZ & JAG!

Alla inlägg den 9 maj 2009

Av Ulrika - 9 maj 2009 19:29

En lyckad dag har det varit idag.

Det blev visserligen inget spår eftersom det blåser som bara den idag.

Men släkte har varit här på fika och vi har kört lite lydnad.

Mosters prinsessa har ju varit här och då kan man inte bli annat än glad!!



Olivia när hon äter sin livs första singoalla!

JÄTTE gott tyckte hon....men hennes mamma var inte lika nöjd att moster gav henne en.

Imorgon ska vi träffa Agneta vilket jag har längtat efter länge.

Men det har inte passat och varit fullt upp hela helgerna känns det som.

Onsdag är det kurs igen och det är också något att se fram emot.

En till av Mercans halv bror från kennel Matisse har HD-A.

Jätte roligt och GRATTIS Pernilla, Marie och Lisbeth.

Och så är det bara en och en halv vecka tills Susann och Macke kommer ner Yiippiiiiii!!

Känns nästan overkligt att det snart är dags.

En sak vi planerat länge och snart blir det ÄNTLIGEN av.

Ha en fortsatt trevlig lördag kväll alla!!























Av Ulrika - 9 maj 2009 08:48

HURRA för Linus som blir 19-år i dag!!

Gårdagen jobbade jag som vanligt och när jag slutade kom Linus.

Vi åkte och köpte honom en kostym till studenten.

Och min lilla pojke blev en stor och ståtlig man i kostym.

Så det var skönt att fått det fixat.....som jag skrivit förut så är det mycket nu...

Har tänkt att hinna med ett spår till Mercan under dagen.


Ovido - Quiz & Flashcards