BONUZ & JAG!

Alla inlägg den 17 januari 2011

Av Ulrika - 17 januari 2011 20:30

   Ja, för mej är det viktigt att jag och Mercan har roligt tillsammans.

Och att båda tycker det är kul vad vi än tar oss för med.

Skulle jag märka att han eller jag inte tycker det längre så lägger vi av.


     


Och vilket år slutet på 2010 blev och början i alla fall på 2011.

Och nu har vi massa saker på gång.

För vi vill och vi ska lära oss massa nya saker tillsammans Mercan och jag.

Är oerhört stolt och nöjd med vad vi har åstadkommit tillsammans.

Och vad många nya människor vi träffat under året.

Och jag vet att vi kan, jag tror på oss.

Jag vill så mycket och Mercan är ju så bra som träning kompis och vän för han tycker allt är roligt.

sen tycker jag det är väldigt viktigt att komaihåg att en hund gör så gott den kan med dom förutsättningar du ger den.

Och att man inte får bli arg eller besviken på hunden om man inte lyckas varje gång.

Utan att man ska ha roligt tillsammans.

Det är i alla fall det viktigaste för mej.

Och då blir det ännu roligare om man vinner eller det går bra.

För det är heller inte viktigast att vinna.

utan att man gjort så bra man kan och vara nöjd med det.


Och om någon missat så är jag SUPER NÖJD med Mercan!

  

Han är min bästa vän!

Han finns alltid där och ställer alltid upp!


Han har också fel som alla och är inte unik på något sätt. 

Men för mej är han perfekt.

Och vi har haft roligt och det tänker vi fortsätta med.


Ovido - Quiz & Flashcards