BONUZ & JAG!

Alla inlägg den 3 januari 2011

Av Ulrika - 3 januari 2011 20:13

 Fy vilket nyår vi haft.

Mercan började hosta på kvällen nyårs afton och sen var det en helvetes natt.

Han fick hög feber och var JÄTTE dålig.

Varken åt drack eller ville göra något alls.

Och hysterisk som jag blir så ringde jag Strömsholm och dom sa att vid kennelhosta har dom inte feber.

Så dom sa åt mej att vara uppmärksam att febern gick ner.

41,3 had han som mest och jag tror jag tempade stackarn 8 gånger under nyårs dagen.

Men på kvällen vände det och han åt lite och drack.

Febern började även sjunka.

Men sen har det gått fort och han är som vanligt igen idag.

Vilket jag är GLAD för.

För fy så ont i magen jag får och vad det är jobbigt att se dom på det där viset.

Många minnen ploppar upp också.


Men nu till något ROLIGT!!

På Briardklubbens listor har Mercan placerat sej:

2:a Bästa Allround Briard.

  

11:a Bästa Bruks Briard.

  

10:a Bästa Lydnadsklass 1-2 Briard.

  

12:a Bästa Utställnings Briard.

  

10:a Bästa Utställnings Briard i Norge.

  


STOLT & LYCKLIG!

Vi är så bra jag och Mercan!!

Ovido - Quiz & Flashcards