BONUZ & JAG!

Direktlänk till inlägg 29 april 2010

Han gör mej så glad!

Av Ulrika - 29 april 2010 22:06

 Ja, det är Mercan jag menar så klart.

Fast det är klart att Kent och Linus också gör mej glad.


Idag har jag varit ledig och då var det handling på förmiddagen

Sen bar det av till Västerås där jag köpte ett nytt objektiv till kameran.

För att sen åka vidare till Surahammar för att träffa Katarina, Tage & Doris.

Det var meningen att vi skulle träna hund.

Katarina körde ett kort pass med Tage.

      

Sen släppte vi ut Doris & Mercan och dom ville nog hellre leka en träna.

  

Så det fick bli så medans jag och Katarina satt och pratade.

En mycket givande dag tyckte både jag och Mercan.


Sen bar det av hemåt.

Efter att vi ätit kvällsmat gick vi ut för att träna lite och prova det nya objektivet.

  

Min kärlek!!


Och Mercan är som ett lyckopiller.

Han gör mej SÅ GLAD och jag är SÅ STOLT över honom.

  

Jag och Mercan!


En annan rolig sak är att jag kommer få fin främmande från Norge i sommar.

Längtar som bara den gör jag!!

Och snart ska vi få ta hand om Doris det tror jag Mercan längtar efter.

  

Blöta briarder är sååååå vackra!!


Imorgon är jag också ledig så då ska jag åka till Fagersta för träning med Mercan.

På kvällen är det crusing i Sala och om det är bra väder ska vi dit.

Och Mercan ska med så klart.

  

Så hoppas alla får en trevlig valborg!!

 

Mercan!


 

Doris på språng!! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulrika - 5 augusti 2012 16:52

 Tänk så fort det här året med Bonuz har gått. Och vi har gjort massor som vanligt sen sist jag bloggade. Den 29/5 var vi och röntgade höfter och armbågar med resultatet HD B/B och ED 0. Alltid lika jobbigt innan svartet kommer.  Sen hade jag...

Av Ulrika - 23 maj 2012 11:13

  Tänk så roligt att min lilla skrutt gick och vann junior klassen enda junior hanen med CK. Och slutade som BIM junior. Min fina kille! Det går inte att beskriva glädjen och hur glad jag är.  Och hur otroligt glad jag blir för alla komm...

Av Ulrika - 1 maj 2012 09:13

   Ja, så är det att han är BÄST Bonuz i mina ögon. Han passar oss och är perfekt. Snart blir han 1-år och snacka om att tiden går fort.      Full fart är det oftast på killen samtidigt som han är otroligt snäll och kärleksfull.   Och ...

Av Ulrika - 15 februari 2012 18:36

  Ja, han är bara så underbar min Bonuz. Och har två så passande namn!       Som vanligt har det hänt massor sen jag skrev sist. Han har hunnit vara på en inoff utställning i helgen som var i Örebo ihop med halv syrran Doris. Och där b...

Av Ulrika - 9 januari 2012 20:48

    Ja, en summering av mitt eller vårat år. Många roliga trevliga minnen, resor , möten av nya människor, utmaningar och möjligheter. Sen kommer vi till det mindre roliga och jag tror det är det värsta jag upplev i mitt liv. Och det får räc...

Ovido - Quiz & Flashcards