BONUZ & JAG!

Direktlänk till inlägg 1 februari 2010

Första dagen gjord!

Av Ulrika - 1 februari 2010 19:36

   Då var första dagen på nya jobbet gjord.

Och det gick bra tycker jag sen om mina arbetskamrater tyckte det samma spelar inte så stor roll.

Började med att bygga om som jag ville ha det.

Ett glatt gäng att jobba ihop med verkade det också som.

Så det kommer nog bli bra.

Nu är jag ledig i två dagar lite mjukstart i början.

Så i morgon bitti blir det frissan.


Snö fick vi mer i natt så det var lite jobbigt att köra i morse.

Men när vi åkte hem var det bara -2 men nu blir det bara kallare och kallare igen.

Jag har ju sådan tur att jag oftast kan samåka med Carina från Salbohed.

och dit till henne är det 1,5 km ungefär.

Blir lite billigare i alla fall och vi hade en trevlig pratstund i bilen idag.


  

Min snökung!


Hoppas på fint väder imorgon då jag vill ut och ta kort.

Det är så himla skoj nu med en riktigt bra kamera.

Kanske ska knäppa på något annat än hundarna också...eller inte!!


Så min måndag har varit toppen hoppas eran varit lika bra!


 
 
Siv & Woodlook\\\'s guttene

Siv & Woodlook\\\'s guttene

1 februari 2010 20:33

Så fine bilder av guttene dine, både to- og firbente :)
Heldig er du som også har hatt litt sol, her er det overskyet så fort vi har fri fra jobben!!!! I dag f.ex er det -13 og det snør - igjen :(
Hva slags kamera har du kjøpt da?
/Siv

http://eiketun.wordpress.com

 
Ingen bild

alert('test')

4 februari 2010 19:36

alert('test')

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulrika - 5 augusti 2012 16:52

 Tänk så fort det här året med Bonuz har gått. Och vi har gjort massor som vanligt sen sist jag bloggade. Den 29/5 var vi och röntgade höfter och armbågar med resultatet HD B/B och ED 0. Alltid lika jobbigt innan svartet kommer.  Sen hade jag...

Av Ulrika - 23 maj 2012 11:13

  Tänk så roligt att min lilla skrutt gick och vann junior klassen enda junior hanen med CK. Och slutade som BIM junior. Min fina kille! Det går inte att beskriva glädjen och hur glad jag är.  Och hur otroligt glad jag blir för alla komm...

Av Ulrika - 1 maj 2012 09:13

   Ja, så är det att han är BÄST Bonuz i mina ögon. Han passar oss och är perfekt. Snart blir han 1-år och snacka om att tiden går fort.      Full fart är det oftast på killen samtidigt som han är otroligt snäll och kärleksfull.   Och ...

Av Ulrika - 15 februari 2012 18:36

  Ja, han är bara så underbar min Bonuz. Och har två så passande namn!       Som vanligt har det hänt massor sen jag skrev sist. Han har hunnit vara på en inoff utställning i helgen som var i Örebo ihop med halv syrran Doris. Och där b...

Av Ulrika - 9 januari 2012 20:48

    Ja, en summering av mitt eller vårat år. Många roliga trevliga minnen, resor , möten av nya människor, utmaningar och möjligheter. Sen kommer vi till det mindre roliga och jag tror det är det värsta jag upplev i mitt liv. Och det får räc...

Ovido - Quiz & Flashcards