BONUZ & JAG!

Alla inlägg den 6 februari 2010

Av Ulrika - 6 februari 2010 08:38

  Japp, då är första veckan avklarad på nya jobbet.

Och det har gått jätte bra om man frågar mej förstås.

Det blir ju ganska långa dagar men desto bättre med helt lediga dagar istället.

Mycket snö har vi fått och det gillar hundarna och det som är bra med det är att Digger kan träna i snön.

Funkar jätte bra att låta honom gå i den djupa snön.

Vi skulle varit på rehab idag men Monica ringde i går kväll och sa att bandet till vattentrasken hade hoppat ur.

Så det blir inget och då kan vi ut i snön istället.

Annars rullar allt på som vanligt här i Västerfärnebo.

Funderar på om jag törs anmäla Digger till en tävling snart eller om jag ska vänta.


Tänkte ta med mej kameran ut på en promenad idag för att knäppa lite bilder.

Men först måste jag till Sala för att handla.

Åker nog in på mitt förra jobb och surrar lite.

För jag saknar dom verkligen även om det är bra personer på nya jobbet.




Ovido - Quiz & Flashcards