BONUZ & JAG!

Alla inlägg den 22 september 2009

Av Ulrika - 22 september 2009 21:48

 Ja vi har nästan storm utanför.

Hoppas på skapligt väder tills imorgon då jag är ledig och ska till Köping.

Där jag ska träffa Jeanette och Valter.

Vi har länge pratat om att träffas men tiden har inte räckt till eller passat båda två.

Men nu ska det ÄNTLIGEN bli av.

Vi har tänkt att träna hund tillsammans

Och en massa hundprat är jag säker på att det blir.


Annars har jag jobbat 14-18,15 igår och 11-18,15 i dag.

Fördelen med att börja två igår var att jag hann träna lite hund och bada Digger och Wille.

Mercan fick ju sitt bad i söndags så nu luktar alla killar SÅ gott.

Mercan har jag även hunnit borstat igenom ordentligt inför helgen.

Och han har en del underull som släpper...Så nu är han SÅ FIN.

Har fått besked idag om att jag troligen får förlängt på jobbet också.

Så livet känns otroligt lätt och roligt för tillfället.


Och det är bara lite mer en vecka kvar tills jag ska till Libeth och träna hund.

Något som ska bli JÄTTE roligt.

Lite nya planer inför hösten har jag bestämt också.

Återkommer när det är spikat om vad....


Ovido - Quiz & Flashcards