BONUZ & JAG!

Alla inlägg den 10 september 2009

Av Ulrika - 10 september 2009 19:52

Som vanligt är det full fart här.

Igår var en dag då det var hundträning nästan hela eftermiddagen

Jag och alla tre killarna var till klubben.

Hade turen att få extra hjälp med träningen (tack).

Wille tyckte det var jätte kul att få vara med och att träna.....är så roligt att se honom så.

Mercan körde jag apportering och mycket fart och fläkt

Digger körde jag bara massa träning med fart.

Han vill gärna bli lite låg och frågande så vi jobbar på det.

Även en del på ingångarna som jag tycker han slarvar fruktansvärt med.

  

Digger och Mercan fick sej även en cykel tur med Linus senare på kvällen.

Så jag tror till och med Mercan var ganska nöjd.


På lördag ska jag vara barnvakt till Olivia och hon ska sova här för första gången.

Ska bli spännande och så himla roligt. 

Ovido - Quiz & Flashcards