BONUZ & JAG!

Alla inlägg den 24 augusti 2009

Av Ulrika - 24 augusti 2009 20:40

Ja den här dagen har varit så lätt på alla sätt och vis.

Jag svävar som på moln fortfarande och har nog inte riktigt fattat hur bra det gick igår egentligen.

Innan jobbet idag fick Mercan sej en behövligt bad eftersom han ska vänstervarva på lördag.

Man kan ju hoppas att hans träning ger samma resultat som Diggers gjorde igår.

Är så tacksam och glad för båda mina uppfödares stöd i med och motgångar....

Man kan ringa när man vill och dom finns där för att ge råd, stötta, hjälpa och uppmuntra.

Det är något som jag uppskattar väldigt mycket.

Så TACK Ingela & Lisbeth för att jag/vi fått förtroendet att förvalta valpar från er!!

Och även att man fått råd om Wille som inte kommer från någon av er!

TACK!

Jag tror att Digger själv är väldigt nöjd med sej själv efter gårdagen.

Han låg hela natten med huvudet på mina ben och vad han snarkade sen....

Men det huvudet är ju så vackert så vad gjorde det att man inte hade någon känsel kvar i dom när man vaknade.


Ja, man står ut och gör mycket för dessa hundar.....Men dom ger ju MASSOR tillbaka i alla fall mina!



Ovido - Quiz & Flashcards