BONUZ & JAG!

Alla inlägg den 19 augusti 2009

Av Ulrika - 19 augusti 2009 21:51

I dag har jag bestämt mej för att börja ett nytt liv.

Började med en ordentlig energi sanering av saker och personer som tar för mycket energi.

En underbar känsla.....har haft massa energi över till annat idag.

Fick massa saker gjorda var verkligen en energikick när besluten var tagna.

Jag har tvättat alla fönstren på nedervåningen, varit till Sala och köpt nya gardiner till köket och hallen.

Blev jätte fint om jag får säga det själv...och det får jag!!

Spårade nu i kväll med Mercan och han missade en pinne slog ganska mycket i ena vinkeln.

Annars bra...lagom tempo och bra pinn plock utan tugg.

I morgon är det jobb mellan 11-18.

Fredag är jag ledig för då är det begravning på min faster.

Lördag jobb och söndag utställning sen är det måndag igen.



Ovido - Quiz & Flashcards