BONUZ & JAG!

Alla inlägg den 12 augusti 2009

Av Ulrika - 12 augusti 2009 22:04

Ja, jag har haft en ledig dag och tog med mej hundarna på en skogsvända.

Hittade lite svamp men myggen var för jävliga så jag vågade inte utmana ödet för länge.

Städat och tvättat och sånt där tråkiga saker har jag också hunnit med.

Sen nu i kväll har jag fixat vid datorn med den nya sidan.

Jätte kul när man får göra allt själv för då får man det som man vill förhoppningsvis

Var till veterinären på förmiddagen för ett blodprov på Wille och en koll av Mercans snorre.

Men det var inget allvarligt han har bara fått som finnar på förhuden.

och vi skulle badda med alsollösning någon dag.

Wille däremot tror eller misstänker vi har problem med ämnesomsättningen.

Eller om det kan vara något annat för han har blivit konstigt tjock.

Och det borde inte komma så här lång efter kastreringen.

Så det är bara hoppas att det inte är något allvarligt.

Men han är pigg och glad.

Tränat har vi gjort Mercan och jag på koncentration och att varva ner.

Han vill ju gärna göra allt i 180 och det blir inte så bra alltid...

Han provar gärna allt han kan istället för att lyssna vad man ber om.

Men det hoppas jag vi får rätsida på ganska fort.

Alltid redo för att leka & busa!!

Ovido - Quiz & Flashcards