BONUZ & JAG!

Alla inlägg den 18 april 2009

Av Ulrika - 18 april 2009 19:16

En trevlig dag har jag haft i dag!

Åkte imorrse till Avesta på valp och veteran utställning för att titta med Catharina.

Det var fler kända ansikten och hundar där och det är alltid lika roligt.

När vi åkte hem åkte vi till en djuraffär i Krylbo där vi fick 4 provpåsar med hundmat.

Ett nytt märke som inte alls verkade så tokigt.

Så jag ska kolla upp det lite mer och läsa om det.

Blev två leksaker och lite torkad lever till killarna här hemma också.

Efter det tog vi en lunch ihop och shoppade lite kläder.

Catharina köpte åt sin son Pontus och jag en rosa dress åt Olivia min syster dotter.

Sen bar det av hemåt

När jag kom hem blev det lite träning för Mercan och Digger.

Jag hade köpt frysta märgben igår på affären som dom fick efter träningen att gnaga på.

Så nu är dom rätt nöjda efter att varit ute hela dagen med husse och legat ute och tuggat på benen.

Linus är borta den här helgen och skruvar bil åt tävlingsteamet han jobbar för den här säsongen.

Dom är i Kinnekulle och kommer hem i morgon kväll.

Han åkte i går mitt på dagen.

Jag passade på i går efter jobbet då det var super väder här att ta några bilder på killarna!

 

 Wille!



Digger!



Mercan!


Såg även att Lisbeth planerade halvsyskon åt Digger.

Då måste jag kanske ha en valp därifån också.

Men två till briarder = 5st är kanske för många eller??

Tror inte Kent går med på det.

Det är alldeles lagom som det är nu men man blir otroligt sugen när det dyker upp intressanta kombinationer.


























Ovido - Quiz & Flashcards