BONUZ & JAG!

Alla inlägg den 2 april 2009

Av Ulrika - 2 april 2009 08:01

Linus kom hem tidigare från skolan igår och dom är lediga.

Skolan är stängd till efter påsk då skolan blivit dödshotad igen.

Linus var nog ganska nöjd med att få vara ledig två dagar extra så han kan jobba istället.

Han har ju turen att han har jobb direkt efter han tar studenten.

Jag och Mercan var på kurs i går kväll.

Super väder och vi höll till på en parkering så det var inte så skitigt heller.

Ser fram emot tävlingslydnads kursen som börjar den 20/4.

Tror inte jag blev lurad igår men så klart lyckades jag lura några.


Och mina tankar går till Susanne & Hans i Hagfors som jag vet har det lite jobbigt idag.

TÄNKER PÅ ER!

Eftermiddagen ska ägnas åt bad av Mercan inför Stockholms utställningen.

Sen har vi andra JÄTTE roliga saker att se fram emot under påsken.

Vi ska träffa Siv & Jahn-Erik med Felix & Lennox.

Och Lennox har jag inte sett sen han var 4 veckor.

Filix är över ett år sen jag träffa.

Felix för er som inte vet är Diggers bror och Digger är morbror åt Lennox.

Och dom bor i Norge så det ska bli JÄTTE roligt att träffas igen.

Jag & Lynn hade äran att få sova hos dom förra året när vi var till Bö på utställning.

Sen kommer vi träffa "mormor" Ingela & Hilda också för det är dags för korning den 12/4.

Nu ska jag göra mej klar för att åka till jobbet.

 Så ha en bra dag alla!



Ovido - Quiz & Flashcards