BONUZ & JAG!

Direktlänk till inlägg 6 september 2009

"SNYGGDIGGER"

Av Ulrika - 6 september 2009 19:40

"SNYGGDIGGER"

Slog till idag och blev BIR & fick CACIB.

Men vi stannade inte kvar till finalerna.

I dag var han även lite mer ettrig mot andra hundar igen.

Men jag tror att utanför ringen var det 100 gånger värre.

Man slutar aldrig förvånas över saker och folk...

STORT GRATTIS till Karin och Dakar som fixade en stor utställning galant.

Jag hade sådan tur att Linus följde med som rese sällskap idag.

En väldigt tråkig sjukdom har jag också bekantat mej med  idag (Svenska avundsjukan)

Ska kolla imorgon om man kan vaccinera sej mot den....för fy så man blir av den!!

Vill också TACKA Bjarne för att du ser till så vi som inte var på BIV får se skymtar av det genom dina bilder.

Hittade en kanon bild där som jag snodde på mina idoler!!

 Lisbeth, Boss, Ingela & Kicki!

Tre puddingar & en karl...


Bilden från bästa hane är borttagen på Kickis begäran!!







 
 
Pernilla, Amber & Medea

Pernilla, Amber & Medea

6 september 2009 22:02

Stort GRATTIS till dej och Digger! Vad roligt:o)
kram, Pernilla

http://www.deazazzera.se

 
Ingen bild

Lotta

6 september 2009 22:22

Grattis Ulrika och snyggDigger. Om du hittar vaccinet mot den "Svenska Avundsjukan" så vill jag också ha! Jaa du man slutar aldrig att förvånas. Hörde ända hem till Stockholmstrakten om de som hände vid din ring. De är så synd om dessa människor, jaa jag tycker synd o dom, för de är så sjuka och behöver hjälp men de har gått för långt så de finns nog ingen hjälp inom räckhåll. Men Digger är i alla fall bäst och snyggast och det är ju du också Ulrika!! kram från mig

 
Ingen bild

Sussie & jyckar tre...

6 september 2009 23:24

Grattis snygg Digger!! jag tror nog jag också vill hänga med på ett hörn av det vaccinet... ha det gott!!

 
susann

susann

6 september 2009 23:52

JAG har inga ord utan nöjer mig med att skicka tusen kramar!!!

http://www.briardliv.se

 
Susanne & grabbarna

Susanne & grabbarna

7 september 2009 06:11

GRATTIS SNYGGDIGGER!!!!!
Kramisar från oss i Norrköping

http://www.briardgrabbar,blogspot.se

 
Ingen bild

Kicki Sandberg

7 september 2009 08:18

Hej du kan ta och ta bort kortet på Roy och mig för jag godkänner inte att du sätter ut något på oss på din sida.
Kicki

 
Ingen bild

susann

7 september 2009 09:07

OJ, jag hade bara blivit glad om du hade gjort reklam för mina hundar.. Men vi är ju alla olika...

 
Ingen bild

Annika

7 september 2009 14:42

GRATTIS! Skulle också vilja ha det där vaccinet! Jösses i min låda hur det kan vara då - tänk så GLAD jag hade blivit om det var mig och min hund du hade på bild! Stolt är nog också ett ord som passar men men..det är ju jag det!
Den där sv avundsjukan är f*n värren än svininfluensan!

Ha det gott tjejen!

 
Johanna

Johanna

7 september 2009 16:16

Grattis!!! Va roligt.

http://www.pluppy.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulrika - 5 augusti 2012 16:52

 Tänk så fort det här året med Bonuz har gått. Och vi har gjort massor som vanligt sen sist jag bloggade. Den 29/5 var vi och röntgade höfter och armbågar med resultatet HD B/B och ED 0. Alltid lika jobbigt innan svartet kommer.  Sen hade jag...

Av Ulrika - 23 maj 2012 11:13

  Tänk så roligt att min lilla skrutt gick och vann junior klassen enda junior hanen med CK. Och slutade som BIM junior. Min fina kille! Det går inte att beskriva glädjen och hur glad jag är.  Och hur otroligt glad jag blir för alla komm...

Av Ulrika - 1 maj 2012 09:13

   Ja, så är det att han är BÄST Bonuz i mina ögon. Han passar oss och är perfekt. Snart blir han 1-år och snacka om att tiden går fort.      Full fart är det oftast på killen samtidigt som han är otroligt snäll och kärleksfull.   Och ...

Av Ulrika - 15 februari 2012 18:36

  Ja, han är bara så underbar min Bonuz. Och har två så passande namn!       Som vanligt har det hänt massor sen jag skrev sist. Han har hunnit vara på en inoff utställning i helgen som var i Örebo ihop med halv syrran Doris. Och där b...

Av Ulrika - 9 januari 2012 20:48

    Ja, en summering av mitt eller vårat år. Många roliga trevliga minnen, resor , möten av nya människor, utmaningar och möjligheter. Sen kommer vi till det mindre roliga och jag tror det är det värsta jag upplev i mitt liv. Och det får räc...

Ovido - Quiz & Flashcards