BONUZ & JAG!

Alla inlägg den 17 maj 2010

Av Ulrika - 17 maj 2010 20:59

 En vecka har vi haft Doris på besök nu.

Är övertygad om att Mercan kommer sakna henne när hon åker hem.

  

Riktigt roligt har dom haft.

Så vi hoppas på att få ta hand om Doris fler gånger.

    

Pigg och glad brud!


Jag ska göra en tok resa till Norge på lördag för att ställa ut på Norska briard speciallen på söndag.

Åka hem igen på söndag.

Är man riktigt klok?? NEJ

Men kul ska det bli att träffa alla igen.

Helgen efter blir det Svenska speciallen och då hoppas jag få rese sällskap av Jeanette och Valter.


Sen blir det Svensk vinnare i Avesta och då kommer Lisbeth och Astrid hit och sover.

Något jag tycker ska bli JÄTTE kul.


I morgon är jag ledig och ska till läkaren på morgonen.

Sen ska hundarna få sitt och blir nog träning på klubben på kvällen.

  

Min pojk!

Ovido - Quiz & Flashcards