BONUZ & JAG!

Alla inlägg den 10 maj 2010

Av Ulrika - 10 maj 2010 16:04

 Så har vi haft 20-års kalas igår.

Så det är väl bara att inse att lillpojken är stor.

Fast han kommer alltid vara mammas lilla pojke.


Idag vid 11,30 mötte jag upp Katarina i Västerås för att ta med mej Doris hem.

Mercan är så lycklig och om dom har busat??

Det är full fart hela tiden.


  


Just nu sover dom skönt båda två.

Jag gillar Doris en hund i min smak då det gäller fart och fläkt.

Lyssnar direkt när man säger till.

Jag tror vi behåller henne.


  


Mercan tror jag skulle bli överlycklig om hon blev kvar här.


Gick en sväng i skogen med dom och är förvånad att ingen bröt benen.

  


Nu ska jag fixa med maten till dom tvåbenta kommer hem.

Sen ska vi ta oss en promenad.

Men jag är ganska säker på att dom kommer sova gott i natt.


Mamma har varit hit för att bekanta sej med Doris och blev JÄTTE förtjust i henne.

Det är ju hon som går ut med dom när jag jobbar.



Ovido - Quiz & Flashcards