BONUZ & JAG!

Direktlänk till inlägg 6 september 2010

Ny vecka nya möjligheter!

Av Ulrika - 6 september 2010 20:51

  

 Det har varit en full späckad helg som vanligt.

Lördagen bestod av debut i championklass i Högbo.

Och resultatet blev 3.a i championklass med CK och 3:a bästa hane.

  

Det roliga var att Karin var där och fick CK på Dakar och blev 3:e bästa tik.

STORT GRATTIS igen Karin.

Sen bar det av hemåt för att gå ut i skogen för att plocka svamp.

Hittade en del och Mercan uppskattade att få springa runt som en galning.


Söndagen var set lydnadsträning med Agneta i Skultuna.

Även Kjell och Anna kom dit.

Så det blev att träna själv och titta på dom andra som också är jätte nyttigt.

Sen fick vi ju titta på Agneta och Ester.

Den hunden är precis en sån jag vill ha nästa gång fast en hane så klart.

Fick massa hjälp och tips.

  

Och det är viktigt att få gosa lite efter man varit duktig tycker Mercan.


Kjell tog bilder när vi tränade och där fick man bild bevis på hur sammanbiten jag var.

Något att jobba med.

Så idag hade jag ingen lust alls att jobba utan skulle hellre varit hemma och tränat.

Men en sväng nu i kväll har vi klarat av.

Och imorgon ska vi träffa Agneta igen.

  

I LOVE YOU!

 
 
Ingen bild

Karin

7 september 2010 06:50

Tack för Grattiset:)) Men du vet ju att det var din förtjänst att jag ens var i Högbo.
Massor av Tack och kramar till dig och Mercan
Karin

 
Siv & Woodlook's guttene

Siv & Woodlook's guttene

8 september 2010 22:08

GRATTIS til helgens utstillingsresultat :)
Fine bilder av deg og "guttungen" ;)

http://eiketun.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulrika - 5 augusti 2012 16:52

 Tänk så fort det här året med Bonuz har gått. Och vi har gjort massor som vanligt sen sist jag bloggade. Den 29/5 var vi och röntgade höfter och armbågar med resultatet HD B/B och ED 0. Alltid lika jobbigt innan svartet kommer.  Sen hade jag...

Av Ulrika - 23 maj 2012 11:13

  Tänk så roligt att min lilla skrutt gick och vann junior klassen enda junior hanen med CK. Och slutade som BIM junior. Min fina kille! Det går inte att beskriva glädjen och hur glad jag är.  Och hur otroligt glad jag blir för alla komm...

Av Ulrika - 1 maj 2012 09:13

   Ja, så är det att han är BÄST Bonuz i mina ögon. Han passar oss och är perfekt. Snart blir han 1-år och snacka om att tiden går fort.      Full fart är det oftast på killen samtidigt som han är otroligt snäll och kärleksfull.   Och ...

Av Ulrika - 15 februari 2012 18:36

  Ja, han är bara så underbar min Bonuz. Och har två så passande namn!       Som vanligt har det hänt massor sen jag skrev sist. Han har hunnit vara på en inoff utställning i helgen som var i Örebo ihop med halv syrran Doris. Och där b...

Av Ulrika - 9 januari 2012 20:48

    Ja, en summering av mitt eller vårat år. Många roliga trevliga minnen, resor , möten av nya människor, utmaningar och möjligheter. Sen kommer vi till det mindre roliga och jag tror det är det värsta jag upplev i mitt liv. Och det får räc...

Ovido - Quiz & Flashcards