BONUZ & JAG!

Alla inlägg den 26 september 2010

Av Ulrika - 26 september 2010 21:10

  Ja, jag är så himla glad och nöjd över dagen.

Åkte hemifrån kl 06,00 mot Lindesberg.

Var där i god tid innan lottningen kl 08,00.

Träffade Henrik och Marie som har lapphundar och det är länge sen vi sågs så det var kul.

Pirrig i magen och svårt att andas när det var dags med platsliggningen.

Men det gick SUPER.

Känslan när den var över går ej att beskriva.

Agneta,Jessica och Saga hann komma innan det var våran tur att gå ut på planen.

Och i vanliga fall brukar jag bli jätte nervös när Agneta står och ser på.

Men idag kändes det bara skönt.

Ofokuserad i början på linförigheten var Mercan.

Resten av poäng tappen tar jag på mej.

Men vad GLAD och STOLT jag känner mej.

För det här har vi fixat.

Med hjälp och stöttning förstås.

Och efter den debuten vi hade förra helgen trodde jag väl aldrig vi skulle fixa det så fort.

Vi fick 171 poäno och vann klassen.

 

Tack Jessica för bilderna!


Så på lördag är det dags för appelen och sen satsar vi på 2:an.

Men vi ska träna lite först innan vi ska ut och tävla där. 

   

Min älskade Mercan!  

Ovido - Quiz & Flashcards