BONUZ & JAG!

Alla inlägg den 1 juli 2009

Av Ulrika - 1 juli 2009 06:21

Jag ska inte gnälla på vädret men jag kan önska lite svalare så man kan göra något med hundarna.

Nu dom sista dagarna har vi bara tränat lite inne och sen har dom fått motionerat i vattnet.

En längre promenad tidigt på morgonen....tur man är morgon pigg.

Det är fruktansvärt varmt på jobbet....men så har många det så det.

Jobbar bara i dag och i morgon sen ska jag vara ledig i tre dagar.

I går var första gången man såg att Mercan tyckte det var jobbigt med värmen.

Han har trots värmen busat och lekt med sin älsklings boll men i går orkade inte han.

Tänk om man hade hälften av hans energi vad man skulle hinna och orka mycket!

Det ser inte ut att bli lika fint väder här i dag ännu i alla fall.

Ett tråkigt besked fick jag också i går att Susann & Macke troligen inte kommer ner i juli.

Känns jätte tråkigt då det var något jag sett fram emot.

Men jag hoppas det inte dröjer allt för länge tills dom kan komma ner.















Ovido - Quiz & Flashcards