BONUZ & JAG!

Alla inlägg den 28 juli 2010

Av Ulrika - 28 juli 2010 21:36

     Ja då har Candy åkt hem till Anna-Karin med familj igen.

Och hon tyckte det var så trevligt att träffa Mercan så hon satte igång att löpa när hon kom hit i lördags.

  

Mercan har inte brytt sej alls i stort sett.

Men igår när Doris som var i höglöp var ur Katarinas bil och pinkade och när han kände lukten på Katarina.

Då blev han sugen på tik kan man säga.

Han har slickat hela gräsmattan där hon gick omkring.


Katarina var som sagt här igår för att fixa och försöka lära mej hur jag ska uppdatera min sida.

Och så tog hon en del kort på min vackra gosse TACK Katarina.

  

Jobbar nu bara imorgon och till 13 på fredag sen åker vi jag och Mercan till Norge över helgen.

Börjar min andra vända av semester då.

Sen blir det hem på söndag för att ligga i hård träning med lydnaden.

För den här veckan har det bara blivit träning hemma och två korta spår.

Tiden har inte räckt till som jag vill.



Ovido - Quiz & Flashcards