BONUZ & JAG!

Alla inlägg den 25 juni 2010

Av Ulrika - 25 juni 2010 11:57

 En GLAD MIDSOMMAR önskar jag alla!

Har haft semester den här veckan och det har varit JÄTTE skönt och toppen väder.

Hundarna har badat och även jag tog mej ett dop men det var svin kallt.

Så det dröjer till nästa dopp kan jag lova.

  

Mercan och Molly verkar trivas med varandra mer och mer för varje dag.

Även om Mercan skulle önska att hon ville busa mer och oftare.

  


En annan rolig sak som har hänt är att Mercans pappa Boss fick en till titel Världsvinnare 2010.

STORT GRATTIS till Lisbeth och till Siri som fick samma titel på Babs fast Världsvinnar veteran.


Vad har jag då gjort på min semester?

Jag har bara tagit dagen som den kommer något som har varit behövligt efter denna jobbiga vår.

Tränat och bara varit med Mercan och Molly.

En vecka kvar och då har jag fått order om att åka till Västerås och träna med Agneta och det ska jag göra.

  


I går var jag och Catharina på en shoppingtur till Västerås.

Inhandlade vattenleksak åt hundarna.

Och lite annat smått och gott.

En trevlig eftermiddag!

Fast det brukar vi väl alltid ha eller hur Catharina?


Imorgon blir det 2-års kalas för Olivia som fyller i dag!

STORT GRATTIS mosters ÄLSKLINGS tjej!

  


Nu ska jag ta hundarna och gå till sjön för att trötta ut Mercan lite inför kvällen.

Han ÄLSKAR verkligen att bada, simma och busa i vattnet.

  


Ovido - Quiz & Flashcards