BONUZ & JAG!

Alla inlägg den 5 december 2009

Av Ulrika - 5 december 2009 19:02

 Nu har jag anmält mej och "Snyggdigger" till tre lydnadstävlingar.

Vi är laddade till max båda två.


  


Det ska bli JÄTTE kul..

Lite finputs på Mercan sen ska vi anmäla oss med...


I morgon får vi besök av Karin & Dakar  det tror jag Digger & Mercan uppskattar.

Wille vet jag att han inte vill så han slipper träffa en tjej.

Sen ska dom badas i morgon kväll.


På fredag kommer Susanne Eklund eller om vi träffas i Stockholm det får vi se.

Vi ska nog sova i Stockholm natten mellan fredag till lördag.

Blir perfekt ....man behöver inte gå upp lika tidigt och slipper köra i mörker.

Vi får se om Catharina också hänger på oss.


Vet en massa saker jag ska köpa där i alla fall.

Så det är bara hoppas man hittar det man vill ha.

  

Mercan & Wille!


Jag måste nog börja inse att Mercan inte längre är någon valp utan börjar bli en stor pojke..



Ovido - Quiz & Flashcards