BONUZ & JAG!

Alla inlägg den 25 oktober 2009

Av Ulrika - 25 oktober 2009 19:11

 Så känns allt just nu med träningen.

Jag tror jag har tagit åt mej av tips och vågat tro på det jag gör som gjort att det funkar bättre.

Var iväg till Västerås för att få lite hjälp av Janne & Pelle med Digger.

Och bara genom att jag är annorlunda i mitt kroppsspråk och mer tydlig med vad jag menar.

Så funkade det JÄTTE bra.

Det finns inget som betyder så mycket som att ha bra folk som hjälper och stöttar en med hundträningen.

Agneta är också en sån person som betytt massor för mej och min utveckling när det gäller hunderiet.

Är OTROLIGT TACKSAM alla som finns där när man behöver prata eller ha hjälp.

Eller få tips om hur man kan göra det på ett annat sätt när man kört fast

TACK ALLA !


Mercans apporterings bekymmer verkar ha släppt.

Lika där om jag bara beter mej rätt är tydlig så funkar det ganska bra det mesta känns det som.

Digger körde jag igenom 1:ans moment med och är nöjd med det mesta utom läggande.

Segt, segare, segast var det.

Han var fruktansvärt trött efter att fått tränat på att vara bland andra hundar.

Har ju tre mål med min träning och det känns som i alla fall två är snart i hamn.


Några flera planer för nästa år har kommit upp till diskussion

Frankrike är bestämt om inget oförutsett händer.

Sen har jag fått ett intressant erbjudande av Lisbeth.

Måste nog köpa mej en ny telefon för varje gång jag pratar med henne (Lisbeth) så tar batteriet slut.

Är ju ledig i morgon med så då ska jag och hundarna åka till Fagersta för att träna.

Ska även försöka hinna få färdigt den nya hemsidan.

Ovido - Quiz & Flashcards